Selasa, 21 Juli 2009

Doaku Doamu : Pengemis Kasih

Ya Allah...
Aku tahu engkulah penggenggam semesta ini
Atas kehendakmulah segala berlaku...
Robb jika dia bukan jodohku, maka gantilah dengan yang lebih baik...
Namun lebih baik dia ya Allah...
Jika dia tercipta bukan untukku, sungguh aku ikhlas...
maka balaslah keikhlasanku dengan menjadikan dia milikku...
Jika memang bukan dia takdirku, maka jadikan aku bahagia, bahagia dengannya ya Allah...
Ya allah...
Berikan aku yang terbaik, dan yang terbaik adalah bersatu dengan dia...
Ya allah...
Bersihkan pikiranku dari dia menyatukan kami agar bersama
Ya allah...
Bila dia harus menjadi milik orang lain, maka aku rela...
balaslah kerelaanku dengan menghadiahkan dia untukku...
Bila dia bukan jodohku di dunia ini
Maka jodohkanlah aku dengannya di akherat dan bermula di dunia ini...


Wah...Ini sih doa orang tak tahu diri...

Tidak ada komentar: